Paneļu un strukturālo elementu līmēšana, veicot auto virsbūves darbus

Paneļu un strukturālo elementu līmēšana, veicot auto virsbūves darbus

  • Ja pilns metināšanas process kādā vietā nav iespējams vai nav vēlēšanās piestiprināt nestrukturālo rezerves daļu pie mašīnas , jūs variet vienkārši izmantot 3M paneļa piestiprināšanas remonta procesu.

    Ievērojot ražotāja norādījumus, šis produkts var tikt izmantots durvju un jumta apvalku, virsbūves daļu un kastes malu piespirināšanai. 3M™ paneļu piestiprināšanas līme ir paredzēta papildus stiprināšanai nomainītajam ārējam panelim, paralēli sniedzot arī izturību pret koroziju. Tam ir mūža garantija pret koroziju, ja tiek ievēroti 3M lietošanas norādījumi.

    3M™ paneļu stiprināšanas līme nav paredzēta transporta līdzekļa strukturālo sastāvdaļu, piemēram, balstu, svārstīklu vai rāmju detaļu, stiprināšanai. Ja pastāv šaubas par to, ka konkrētā sastāvdaļa ir strukturāla, tai jātiek metinātai. Strukturāliem remontdarbiem apsveriet 3M™ triecienizturīgās, strukturālās līmes izmantošanu.

Metināšana salīdzinājumā ar līmēšanu

3M paneļu līmēšanas un remonta process


  • 1. solis

    1. solis

    Noņemiet visu krāsu, rūsu un piesārņojumu no stiprināmajām virsmām, izmantojot 3M™ Roloc™ Bristle vai Clean and Strip diskus.

  • 2. solis

    2. solis

    Iztaisnojiet visu metāla detaļu, iespīlējiet to vietā un pārbaudiet tās līdzenumu.

  • 3. solis

    3. solis

    Notīriet visas stiprināmās vietas ar 3M™ 08984 General Purpose līmes tīrītāju.

  • 4. solis

    4. solis

    Novietojiet divu paku kārtridžu ar līmi aplikatora pistolē. Atskrūvējiet līmes vāciņu un izspiediet tik daudz, lai līmi varētu izlīdzināt. Pievienojiet un nofiksējiet jaukšanas uzgali pie divu paku kārtridža.

  • 5. solis

    5. solis

    Uzpiliniet līmi visās stiprināmajās vietās (visas nepārklātās metāla virsmas).

    Paneļu stiprināšanas līmei ir pretrūsēšanas īpašības, un tā labi piestiprinās pie tādiem materiāliem kā alumīnijs, no loksnēm metināti savienojumi (SMC), šķiedrām stiprināta plastmasa (FRP), tērauds u.t.t.

  • 6. solis

    6. solis

    Izsmērējiet līmi (izmantojot plastmasas līstīti vai otu), lai sniegtu pamataizsardzībai pret koroziju.

  • 7. solis

    7. solis

    Uzpiliniet papildus līmi uz rezerves paneļa vai iekšējās struktūras.

  • 8. solis

    8. solis

    Uzsmidziniet 3M™ 50410 Weld Thru II kārtu uz visām metināmajām daļām.

  • 9. solis

    9. solis

    Nostipriniet paneli tam atbilstošā novietojumā.

  • 10. solis

    10. solis

    Izsmērējiet visu izspiesto līmi, lai noblīvētu šuves ārpusi gar piestiprināto paneļa malu.

  • 11. solis

    11. solis

    Metiniet atbilstošās vietas. Jūs variet veikt metināšanu tiklīdz kā panelis ir nofiksēts ar skavām.

  • 12. solis

    12. solis

    Apsmidziniet iekšējo paneļa ceturtdaļu un sametinātās šuves ar 3M™ 08901/ 08911 vai 08909/ 08919 iekšējo dobumu vasku.

  • 13. solis

    13. solis

    Skavas var tikt noņemtas pēc 4 stundām 23°C temperatūrā. Ja apstrādātā daļa ir nospriegota, tai jāpaliek saspīlētai kopā. Žūšanas laiks var tikt paātrināts palielinot karstumu (nepārsniedziet 120°C 45 minūtes). Ļaujiet tam 24 stundas pažūt pirms transporta līdzeklis tiek darbināts.

IRSA - 3M™ pret triecieniem izturīga strukturālo elementu līme


Kad jums būs nepieciešams izmantot ļoti strukturālu līmi iekārtu stiprināšanai, IRSA PN07333 būs jūsu īstā izvēle. Vairāki OEM to norāda sadursmes enerģijas absorbēšanai. Šī līme var tikt izmantota arī uz strukturālām daļām. Tā labi piestiprinās pie zemas un augstas izturības tērauda, kā arī pie alumīnija daļām.

  • 1. solis

    1. solis

    Notīriet virsmu ar 3M™ VHB™ virsmas tīrīšanas līdzekli vai 3M™ universālo līmju noņemšanas līdzekli 08984, to uzklājot ar 3M™ profesionālajām salvetēm paneļu tīrīšanai 34567 vai 3M™ mikrošķiedras drāniņu!

  • 2. solis

    2. solis

    Noņemiet visu rūsu, gruntējumu un krāsu no stiprināšanas, metināšanas vai kniedēšanas vietām, izmantojot 3M Grade 80 Roloc™ smalcināšanas disku/Coarse Scotch-Brite™ File jostu vai virsmas apstrādes disku. Veiciet piestiprināšanu tikai pie tīras, rūsu nesaturošas, nepārklātas metāla virsmas.

    Pārbaudiet visu daļu nostiprināšanos, ieskaitot kniedes vai aizdares un samaziniet lielās spraugas starp atlokiem, lai nodrošinātu vienveidīgu līmes nostiprināšanos.

  • 3. solis

    3. solis

    Noņemiet detaļu no transporta līdzekļa.


    • Visas daļas, kas tiks metinātas elektriski ir jānoklāj ar 3M™ Weld-Thru II pārklājumu (PN50410) saskaņā ar norādījumiem uz konteinera. Līmi nedrīkst uzklāt vietās, kuras tiks metinātas ar metāla inerto gāzi.
    • Vietas, kuras tiks metinātas, veicot kontaktmetināšanu ar saspiešanu var tikt noklātas ar 3M™ Impact Resistant Structural līmi (PN07333). Weld-Thru pārklājumam nevajadzētu tik klātam uz šīm vietām.
    • Vietas, kuras tiks kniedētas, var tikt noklātas ar 3M™ Impact Resistant Structural līmi (PN07333). Weld-Thru pārklājumam nevajadzētu tik klātam uz šīm vietām.
  • 4. solis

    4. solis

    Novietojiet līmes kārtridžu aplikatora pistolē, atveriet un izlīdziniet kārtridžu, tikai nedaudz izspiežot produktu, lai pārliecinātos, ka abas daļas A un B ir ievietotas atverē. Pievienojiet 3M jaukšanas uzgali pie kārtridža un nofiksējiet to vietā ar manšeti, kas ietilpst kārtridža komplektā. Izspiediet un izmetiet nelielu materiāla daudzumu caur jaukšanas uzgali.

  • 5. solis

    5. solis

    Uzpiliniet līmi uz abu stiprināmo daļu nepārklātajām metāla virsmām. Izmantojot plastmasas līstīti vai skābes otu, izsmērējiet līmi, noklājot visas nepārklātās metāla virsmas.

  • 6. solis

    6. solis

    3 līdz 6 mm diametrā uzpiliniet līmi uz VIENAS detaļas, to centrējot uz atloka (vai kā norādīts OEM sadursmes remonta rokasgrāmatā). Platiem atlokiem vai atlokiem ar mazām spraugām var būt nepieciešams vairāk līmes. Uzklājiet lielu līmes daudzumu, lai ļautu tai aizpildīt tukšās vietas un izspiesties no atloka šuves, norādot, ka savienojums ir pilnībā noblīvēts.

  • 7. solis

    7. solis

    Sastipriniet vai nostipriniet detaļas kopā, izmantojot OEM rekomendētos mehāniskos stiprinājumus! Izspiesto līmi notīrīt vai izlīdzināt, lai noblīvētu savienojuma vietas ārpusi gar visām detaļu malām!

  • 8. solis

    8. solis

    Veiciet kontaktmetināšanu ar saspiešanu atbilstošajās vietās, kamēr līme nav nožuvusi. NEMĒĢINIET veikt MIG metināšanu caur līmi. Novietojiet kniedes vai citas aizdares, kamēr līme nav izžuvusi, parasti, 2 līmes uzklāšanas stundu laikā.
     

    • PIESARDZĪBA: Līme var būt uzliesmojoša. Veiciet MIG metināšanu vismaz 50 mm attālumā no līmes. Kā jau ierasts metināšanas laikā, glabājiet atbilstošu ugunsdzēšamo aparātu pieejamā attālumā un sekojiet līdzi dūmiem vai liesmām, kas var parādīties.
    • Kontaktmetināšana ar saspiešanu caur nenožuvušu līmi IR pieņemama.
  • 9. solis

    9. solis

    Apsmidziniet iekšējos dobumus un jebkuras citas aizdares ar 3M™ dobuma vasku, dzintara krāsas vai caurspīdīgu.

  • 10. solis

    10. solis

    Ja daļas ir tikai sastiprinātas, skavas var tikt noņemtas pēc 8 stundām 23°C temperatūrā.

      

    • Daļas var palikt saskavotas kopā ilgāk, ja temperatūra ir zem 23°C un/vai detaļa/stiprinājuma vieta ir savilkta.
    • Žūšanas laiks var tikt paātrināts palielinot karstumu (maksimums 80°C uz 30 minūtēm), ja tā ir tikusi uzklāta 2 līmes uzklāšanas stundu laikā.
    • Detaļas ar kniedēm vai kurām veikta kontaktmetināšana ar saspiešanu var tikt atskavotas nekavējoties.

Atstājiet nožūt vismaz 24 stundas, minimālajai temperatūrai esot 23°C, pirms Jūs atsākat transportlīdzekļa remontu!

  • Jaunumi

  • Resursi

  • Iegādes vietas

    Iegādes vietas

  • Atbalsts


Sekojiet mums
Nomainīt atrašanās vietu
Latvija - Latviešu